Please enable JS

OMFATTENDE
TUNNEL- OG
ANLEGGSERFARING

VURDERER DU
NY KARRIERE?
SE VÅRE MULIGHETER


Snart 2/3 ferdig tunnel

Snart 2/3 ferdig tunnel

20 mar 2018

AGJV har snart boret 24 000 meter siden Eufemia, den første TBMen, startet i september 2016. Dette utgjør rundt 66 prosent av total lengde. "TBM-damene" er hardtarbeidende, og de graver seg gjennom fjellet på en imponerende måte. Første gjennomslag i nordlig retning mot Oslo forventes sommer/høst 2018.

Les mer
AGJV fortsetter arbeidet på Follobanen – uberørt av situasjonen med Condotte

AGJV fortsetter arbeidet på Follobanen – uberørt av situasjonen med Condotte

01 feb 2018

Bane NORs beslutning om å heve avtalene med Condotte har ingen betydning for EPC TBM-kontrakten med Acciona Ghella Joint Venture (AGJV). Det er ingen fare for at AGJVs underentreprenører eller leverandører vil bli berørt av situasjonen tilknyttet Condotte.

Les mer
Follo Line TBM Bane NOR prosjektet implementerer AGJV-ledesesprogram

Follo Line TBM Bane NOR prosjektet implementerer AGJV-ledesesprogram

21 des 2017

Bane NOR har besluttet å implementere ledelsesprogrammet "Synlig helse og sikkerhetsledelse" i sin organisasjon i EPC TBM prosjektet, den største delen av storskalaprosjektet Follobanen.

Les mer


HVA ER EN TBM?

Tunnelboremaskiner (TBM) brukes for å lage en komplett og vanntett tunnel i en operasjon. I Follobaneprosjektet blir TBMer brukt til å bygge Nordens lengste jernbanetunnel, og prosjektet utføres på oppdrag av Bane NOR. 

Les mer

EN NY DIMMENSJON MED
TUNNEL I HARDT FJELL
MONTERING AV
TUNNELBOREMASKIN